1. Zwroty
W naszym sklepie masz prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni
Jak zwrócić produkt?
1. Pobierz Formularz odstąpienia od umowy
2. Wydrukuj go i uzupełnij
3. Zwracane produkty zapakuj do wysyłki bardzo starannie, tak aby nie uszkodziły się w trakcie transportu
4. Dołącz do paczki dowód zakupu i wypełniony wcześniej Formularz odstąpienia od umowy
5. Nadaj paczkę (na własny koszt) na adres:
Afrodyta Hurtownia Porcelany i Szkła Krystyna Kłeczek, Trzebuska 460, 35-050 Trzebuska
6. Po otrzymaniu przez nas przesyłki pieniądze zwrócimy na podany numer konta bankowego w ciągu 14 dni.
Ważne informacje:
- Nie musisz podawać powodu do zwrotu. Masz do tego prawo
- Formularz odstąpienia od umowy ściągnij TUTAJ
- Jeżeli zamówiłeś kilka produktów, nie musisz zwracać całości zamówienia
- Zwracany towar nie może być uszkodzony, ani posiadać śladów użytkowania
- Koszt przesyłki zwrotnej ponosi klient
- Zwracany towar powinien być starannie zabezpieczony i zapakowany w karton zewnętrzny
- Do paczki zwrotnej dołącz oryginał paragonu fiskalnego (jeżeli zwracasz całość zamówienia) lub kopię paragonu (jeżeli zwracasz część zamówienia)
- Nie wysyłaj do nas paczek za pobraniem. Nie mamy możliwości jej odebrania
- Jeżeli masz jakieś pytania lub wątpliwości w sprawie zwrotu skontaktuj się z nami afrodyta.porcelana@gmail.com
2. Reklamacje
- ściągnij, wydrukuj i uzupełnij formularz reklamacyjny TUTAJ
- Wypełniony formularz wyślij na nasz adres: afrodyta.porcelana@gmail.com lub wyślij e-mail z dokładnym opisem reklamacji
Najważniejsze informacje (podanie ich znacznie skróci czas rozpatrywania reklamacji):
- Numer zamówienia lub numer paragonu
- Nazwa lub kod produktu
- Opis problemu
- Dołączenie zdjęć
Reklamacje rozpatrywane są maksymalnie w przeciągu 14 dni od momentu przesłania do nas kompletnego zgłoszenia.
W przypadku uzasadnionej reklamacji, uszkodzony towar zostaje naprawiony lub wymieniony na nowy. Jeżeli nie będzie to możliwe, zwrócimy Ci równowartość ceny produktu. Istnieje również możliwość obniżenia ceny i zwrócenia różnicy, jeżeli razem uzgodnimy warunki reklamacji.
Nie odsyłaj do nas paczek za pobraniem. Nie mamy możliwości odbioru takiej paczki.
Adres do odesłania:
Afrodyta Hurtownia Porcelany i Szkła Krystyna Kłeczek, Trzebuska 460, 35-050 Trzebuska
Klient zostaje poinformowany o wyniku postępowania reklamacyjnego po dokładnym sprawdzeniu i przeanalizowaniu zawartości przesyłki i stanu reklamowanego produktu.
W przypadku uszkodzeń powstałych w czasie transportu prosimy, w miarę możliwości, o sprawdzenie paczki w obecności kuriera i spisanie protokołu szkody.
Każda paczka jest przez nas zabezpieczona, oklejona znakami ostrzegawczymi i ubezpieczona do pełnej kwoty, ale tylko protokół szkody daje nam możliwość zgłoszenia szkody do przewoźnika.
Protokół szkody wraz ze zdjęciami i listą wadliwych elementów prosimy o przesłanie drogą mailową na adres afrodyta.porcelana@gmail.com
Wszystkie elementy zostaną wymienione na nasz koszt.
W momencie, kiedy sprawdzenie paczki przy kurierze jest z jakichś względów niemożliwe, prosimy o sprawdzenie jej zaraz po jego odjeździe. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń, prosimy o jak najszybsze zgłoszenie zaistniałej sytuacji. Powiadomimy wówczas firmę kurierską o szkodach a kurier powróci do Państwa w celu spisania protokołu szkody.
Klient zostaje poinformowany o wyniku postępowania reklamacyjnego po dokładnym przeanalizowaniu treści maila i stanu wadliwych produktów.
Możesz dowiedzieć się więcej na temat swojej reklamacji wysyłając maila na adres afrodyta.porcelana@gmail.com