1. Zwroty

W naszym sklepie masz prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni

Jak zwrócić produkt?

1. Pobierz Formularz odstąpienia od umowy

2. Wydrukuj go i uzupełnij

3. Zwracane produkty zapakuj do wysyłki bardzo starannie, tak aby nie uszkodziły się w trakcie transportu

4. Dołącz do paczki dowód zakupu i wypełniony wcześniej Formularz odstąpienia od umowy

5. Nadaj paczkę (na własny koszt) na adres:

Afrodyta Hurtownia Porcelany i Szkła Krystyna Kłeczek, Trzebuska 460, 35-050 Trzebuska

6. Po otrzymaniu przez nas przesyłki pieniądze zwrócimy na podany numer konta bankowego w ciągu 14 dni.

Ważne informacje:

  • Nie musisz podawać powodu do zwrotu. Masz do tego prawo
  • Formularz odstąpienia od umowy ściągnij TUTAJ 
  • Jeżeli zamówiłeś kilka produktów, nie musisz zwracać całości zamówienia
  • Zwracany towar nie może być uszkodzony, ani posiadać śladów użytkowania
  • Koszt przesyłki zwrotnej ponosi klient
  • Zwracany towar powinien być starannie zabezpieczony i zapakowany w karton zewnętrzny
  • Do paczki zwrotnej dołącz oryginał paragonu fiskalnego (jeżeli zwracasz całość zamówienia) lub kopię paragonu (jeżeli zwracasz część zamówienia)
  • Nie wysyłaj do nas paczek za pobraniem. Nie mamy możliwości jej odebrania
  • Jeżeli masz jakieś pytania lub wątpliwości w sprawie zwrotu skontaktuj się z nami afrodyta.porcelana@gmail.com

2. Reklamacje

  • ściągnij, wydrukuj i uzupełnij formularz reklamacyjny TUTAJ
  • Wypełniony formularz wyślij na nasz adres: afrodyta.porcelana@gmail.com lub wyślij e-mail z dokładnym opisem reklamacji

Najważniejsze informacje (podanie ich znacznie skróci czas rozpatrywania reklamacji):

  1. Numer zamówienia lub numer paragonu
  2. Nazwa lub kod produktu
  3. Opis problemu 
  4. Dołączenie zdjęć 

Reklamacje rozpatrywane są maksymalnie w przeciągu 14 dni od momentu przesłania do nas kompletnego zgłoszenia. 

W przypadku uzasadnionej reklamacji, uszkodzony towar zostaje naprawiony lub wymieniony na nowy. Jeżeli nie będzie to możliwe, zwrócimy Ci równowartość ceny produktu. Istnieje również możliwość obniżenia ceny i zwrócenia różnicy, jeżeli razem uzgodnimy warunki reklamacji.

Nie odsyłaj do nas paczek za pobraniem. Nie mamy możliwości odbioru takiej paczki.

Adres do odesłania:

Afrodyta Hurtownia Porcelany i Szkła Krystyna Kłeczek, Trzebuska 460, 35-050 Trzebuska

Klient zostaje poinformowany o wyniku postępowania reklamacyjnego po dokładnym sprawdzeniu i przeanalizowaniu zawartości przesyłki i stanu reklamowanego produktu.

W przypadku uszkodzeń powstałych w czasie transportu prosimy, w miarę możliwości, o sprawdzenie paczki w obecności kuriera i spisanie protokołu szkody.

Każda paczka jest przez nas zabezpieczona, oklejona znakami ostrzegawczymi i ubezpieczona do pełnej kwoty, ale tylko protokół szkody daje nam możliwość zgłoszenia szkody do przewoźnika.

Protokół szkody wraz ze zdjęciami i listą wadliwych elementów prosimy o przesłanie drogą mailową na adres afrodyta.porcelana@gmail.com

Wszystkie elementy zostaną wymienione na nasz koszt.

W momencie, kiedy sprawdzenie paczki przy kurierze jest z jakichś względów niemożliwe, prosimy o sprawdzenie jej zaraz po jego odjeździe. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń, prosimy o jak najszybsze zgłoszenie zaistniałej sytuacji. Powiadomimy wówczas firmę kurierską o szkodach a kurier powróci do Państwa w celu spisania protokołu szkody.

Klient zostaje poinformowany o wyniku postępowania reklamacyjnego po dokładnym przeanalizowaniu treści maila i stanu wadliwych produktów.

Możesz dowiedzieć się więcej na temat swojej reklamacji wysyłając maila na adres afrodyta.porcelana@gmail.com